تبریک روز معلم با پیام رسون
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تبریک روز معلم با پیام رسون

12 اردیبهشت 1400 929  0  0

در تقویم ایران هر ساله 12 اردیبهشت ماه که مصادف است با شهادت استاد مرتضی مطهری ، روز معلم نامگذاری شده است .که این روز بهترین فرصت برای قدر دانی از معلمان عزیز است .

در سال 1400 که به علت شیوع ویروس کرونا ، همچنان مدارس تعطیل هستند و معلمان تدریس خود را به صورت آنلاین برگذار میکنند ، بهترین کار اینست که با خرید یک پنل پیامک از سامانه پیام کوتاه اقدام به ارسال اس ام اس تبریک به تمام معلمان کنید و از زحمات آنها با متن پیامک قدردانی کنید .

 

 

 

نمایندگی سامانه پیام کوتاه که یکی از پیشرفته ترین سامانه پیام کوتاه  است و یکی از ارزان ترین پنل پیامک ایران را در اختیار دارد ، به پاس قدردانی از زحمات معلمان تصمیم دارد که پنل پیامک خود را به مدت محدود با تخفیف 80 درصدی به مدارس دهد . همچنین شیراز اس ام اس با داشتن فعالیت در زمینه ارسال  اس ام اس ویژه مدارس ، میتواند متن پیامک شما را به تمامی معلمان در شهرتان ارسال کند حتی اگر شما با آنها آشنایت نداشته باشید ، پس با اعتماد به نمایندگی سامانه پیام کوتاه شیراز ،پنل پیامک خود را خریداری کنید و شروع به ارسال پیامک تبریک روز معلم کنید .

 

تعرفه ارسال پیامک در نمایندگی پیامک شیراز ویژه مدارس 100 ریال در نظر گرفته شده که با احتساب 80 درصد تخفیف به صورت پیامک مفتی برای شما رقم خواهد خورد .

جهت خرید پنل اس ام اس از شیراز اس ام اس همین حالا اقدام کنید .





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : smsreson
ت : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی